2011/10/27

natukene kunstimuuseumis

maalid2
diivan
maalid
lind

6 kommentaari:

grete ütles ...

aha! ma saan aru küll mis toimub :D postituse ESIMENE ja VIIMANE pilt on MÕLEMAD varesega! B-) oolraidi!

jose ignatsio ütles ...

hahahha ma ise ei teadnudki aga on jah!! :D nüüd ma muidugi rikkusin ära illusiooni et kõik on nii läbi mõeldud. ma ise mõtlesin et see vares ka vaatab suu ammuli nagu mina olin... a ja see vist ei ole vares vaid lind nimega magpie või midagi sellist :)

Anonüümne ütles ...

magpie on inglise keeli harakas :) aga kas see on mingi austraalia oma-harakas või mingi muu vareslane? tahaks teada.. väga nunnu loom on! ja väga peen kanapee-divanee! :D

Anonüümne ütles ...

Australian Magpie (Cracticus tibicen) !

chihi ütles ...

mind huvitas ka just see varese küsimus ja nüüd on vastus käes.

jose ignatsio ütles ...

mina vaatasin lihtsalt et ilus lind ja järgmisel päeval kui linnas muru peal sõime ja kajakad pea ümber tiirutasid siis üks kohalik ütles et need magpied ründavad mõnikord ja kirjeldas millised nad on...